fredag 6. april 2012

GOD PÅSKE!

3 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Er det påskestoffer du har bildet av? Fine var de i hvert fall! :)
Ha en god påske du også! :)
Klem Lisa

M sa...

Hei, beklager at det tok tid å komme med på Bloggedamer40+, jeg har vært fraværende på blogg i veldig lang tid! Du er mer enn hjertelig velkommen! Men nå er bloggen åpnet igjen...
Jeg håper du vil følge min private blogg også!
Klem, M.
Ps..jeg har laget litt "reklame" for bloggen din på Bloggedamer40+..ds

M sa...

Hei, beklager at det tok tid å komme med på Bloggedamer40+, jeg har vært fraværende på blogg i veldig lang tid! Du er mer enn hjertelig velkommen! Men nå er bloggen åpnet igjen...
Jeg håper du vil følge min private blogg også!
Klem, M.
Ps..jeg har laget litt "reklame" for bloggen din på Bloggedamer40+..ds