onsdag 18. juni 2008

Gave

Se her hva som lå i min postkasse i dag. En gave fra Jorunn som har bloggen Gøy på landet.
Jeg er veldig glad i prikker - noe som kommer frem i tidligere innlegg. En perfekt gave som jeg ble veldig glad for å få. Takk Jorunn!
En annen ting jeg er veldig glad i er denne sparken. Jada jeg vet at det ikke er sparkføre på en god stund enda. Dessuten er den i ikke kjørbar stand som man kan se.
Min onkel lagde denne til meg da jeg var 3 år. Den var RØD og hadde mine initialer malt i SØLV! Gjett om jeg elsket den sparken! Tiden har satt sine spor..... den er ikke like rød, initialene er nesten ikke lesbare, og jeg er ikke 3 år ..... men jeg husker hvordan det var å sette av utfor bakken!

8 kommentarer:

Anita sa...

Så koselig sukkerskål!! Og kult med den sparken ute selv omdet ikke er sparkføre å en stund!! Skjøøner at du må ha vært verdens stolteste når du fikk den:o) Kos deg!

Prinsesse Elin sa...

Herlig gave. Prikker er en sommerfavoritt her i huset. Må skaffe meg noe mer med prikker på for jeg blir så glad når jeg ser det!

Mjuka sa...

Åh vilken fin gåva du fått!! Jag är själv helt galen i prickar!
Kramar på dig
Jag har länkat till dig också
Malin

Sølvis blog sa...

Å - du burde fått reparert den sparken. min nakk også på samme sted, ble spjelka og har vært brukt av mine tre barn. Sparken min er nå ca 45 år, og har det helt utmerket...Og jeg har masse gode minner. Vi greide også å knekke ene meien nå for noen år siden, men naboen var snill og sveisa den på igjen.

Magdalena sa...

har hengt en spark på veggen ;O)
takk for titten hos meg,-~~~klemm og GOOOOd helg~~~~

mali-mo sa...

Du er ikke alene om å elske prikker! Det er liksom SOMMER det, og lurer på å ha endel i lekestuen til lille-malien ute opå hytten, gleder meg til å komme igang med innredningen etterhvert...

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så nydelig den sukkerskålen var...
Så koselig spark du har, med mange flotte minner også...

Ha en koselig kveld og uke...

Elaine sa...

Hejsvejs! Ville bara titta in till dig och önska god helg.
Klem!