mandag 11. februar 2008

Ny inspirasjon


Nå har jeg fått mange nye ideer til syprosjekt som etterhvert kommer å legges ut til salgs på Klarafina - En liten butikk. Jeg har laget disse posene etter en ide av Grete Gulliksen Moe fra boka "Lek med lapper året rundt". Posen i lin ble litt for stiv slik at den er vanskelig å lukke helt. Kanskje man kan henge den opp med blonder oppi, som henger litt ut over kanten? Da gjør det ikke så mye at den ikke er helt lukkbar.
Har laget meg en bøtteveske til å ha heklingen i. Beskrivelse finnes her. Må jo ha noe som står i stil til lappene. Frem til nå har jeg brukt plastpose (grøss !!!).

Er ikke disse stoffene nydelige? De ligger nå og surrer rundt i vaskemaskinen, og jeg venter utålmodig på å få sette kniven i dem. Skal bli babytepper størrelse vogntepper tenkte jeg.

10 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

så masse fint! likte spes godt den første :))

Ha en god uke

Mita`s hjørne sa...

Disse posene var jo knallfine... og veska også...
Søte stoffer du har funnet...

Ha en koselig uke...

BeBe`s blogg sa...

Flott blogg du har, kommer nok og titter flere ganger.

Karna sa...

Fantastisk flotte vesker/poser, klart du må ha hekletøyet ditt i en slik fin pose...

Ann-Catrin sa...

oj oj så fint!!
underbara färger!!
kram a-c

Elzie sa...

Vilka härliga väskor. Du har då fantasi för fem *s*. Ska bli intressant att se vad nästa projekt blir.
Ha en bra Alla Hjärtans Dag.
Kram Elzie

Dans på roser... sa...

Fine poser du syr! Koselig med besøk av deg i bloggen min. =)

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå mycket fint!!!

Önskar dig en mysig Valentines day! Kram!

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott lørdag og en fantastisk helg. Klem Elin:O)

Monika sa...

heia
det var fin pose til å ha hekletøyet i

det frister til å sy ein slik - slik at eg også kan samle heklenål og tråd på samme plass :)

god helg
smil fra monika