søndag 14. desember 2014

Høsten 2014

Jeg var så uheldig at jeg brakk ankelen allerede i august. Har derfor hatt tid til å strikke mer enn det jeg gjør til vanlig.
Det tok noen uker før jeg kunne komme meg inn på syrommet og bruke symaskinen. Har rukket å sy litt juleting i årets julestoffer. Det må liksom til noen nye duker og brikker til jul synes jeg.

Vottemønster Midnattsol designet av Randi K.
Strikket i Cascade 220.
 
 Er veldig fornøyd med denne Fanakoften strikket i Mini Alpaca.
 
 Setesdalskofte til barnebarnet strikket i Heilo.
 
 Julebrikker i stoffet Winterfall designet av Wenche Wolff Hatling.

2 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Så mye fint du har sydd og strikket! Fana er min klare favoritt :-)
Har fått lyst til å ta frem symaskinen igjen - må bare manne meg opp litt først. Jeg sydde en del tidligere, men nå har det skjedd noe rart - jeg SER nesten ingen ting mer... Helt umulig å få tredd i tråden. Jaja, livet er fullt av utfordringer, store og små.
Ha en riktig fin jul!

Kirsti sa...

Oi, kuinka kauniita töitä ♥