mandag 2. juni 2008

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av Sisselles lille hus.
Den lyder som følger:
"pick up the nearest book- open on page 123- find the fifth sentence- post the next three sentences- tag five people, and acknowledge who tagged you"

Ikke en eneste bok å finne i rommet der PC´n står. Syrommet er nærmest. Der er også den bok jeg er mest glad i akkurat nå. Denne!

Det er bare det at så mange sider finnes ikke i denne boka. Ut på leting etter en ny bok...... på soverommet denne gang. Der ligger denne tykke boka som er lånt av en kollega med bokdilla. Handlingen utspinner seg i India i tiden fra selvstendigheten 1947 til unntakstilstanden i 1975. Den er på 781 sider. Kanskje derfor jeg ikke har begynt på den enda.


Her er tre setninger fra boken.
"Mens Dhukis far spiste, gjentok han for kona alt han hadde fått høre i løpet av dagen. "Panditens ku er ikke frisk. Han prøver å få solgt den før den stuper."

Jeg sender utfordringen videre til de som enda ikke har hatt den. Jeg synes egentlig ikke noe om å gjøre på denne måten, men om jeg i det hele tatt skal bli ferdig med å poste innlegget må jeg bare gjøre det slik denne gangen.
Ha det godt i solskinnet alle sammen!

4 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Hei, hei

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min mens jeg var bortreist!! Hadde en veldig fin tur :o)

Ha en frotsatt strålende kveld!

Jorunn sa...

Hei Klarafina
Du vant du vant!!!
Grattis! Du er den heldige vinner av den premien jeg lovte ut i forbindelse med mitt innlegg nr. 100 :o)
Send meg adressen din er du snill, så skal jeg sende deg en liten sommerpremie!
Ha en super kveld!
Klem

Anonym sa...

Hei så har jeg vært her en tur i dag i varmen... herlig og titte her inne... ha en fin solrik helg...

Anita sa...

Hei i sommeren! Måtte bare innom og se hva du hadde fore om dagen!! Kjenner at jeg har såå lyst til å sy noe men vet ikke helt hva!! Har sydd et putetrekk, men.... Holder meg inne idag fordi det er sååå utrolig mye pollen i lufta at jeg nyser og klør ustanseligute!! Kos deg videre i sommmeren! Klem!