tirsdag 4. mars 2008

Jeg har fått gave!!!

Jeg har fått en gave fra Kathrin. Tusen, tusen takk! For en tid tilbake tok jeg en Pay it Forward-utfordring på Kathrins blogg, Dans på roser. Som alle vet er Kathrin kjempeflink til håndarbeid, og hun har strikket en kjøkkenklut til meg. Min første tanke var at denne er allt for fin til å brukes. Den kommer nok til å ligge til pynt en god stund tenker jeg. Jeg har så utrolig stygt kjøkken (og jeg tuller ikke) at jeg kommer nok ikke til å vise noen bilder derfra.

2 kommentarer:

Anita sa...

Åh! Heldig du! Koslig med gaver da!
Klem Anita! Har forresten ikke kommet over de nydelige putevarene dine jeg!! Fantastisk!

Dans på roser... sa...

Oi!
Er det du?
Jeg har ikke kob la helt bloggen din, Klarafina med Berit navnet jeg hadde på P.I.F. .... ja, ja, da vet jeg det også! Koselig at du likte den. Og du: den MÅ brukes! Den er kjempegod. Du kan jo eventuelt bruke den som vaskeklut til deg selv. =)
Blogges!